Tisdag

Skola idag,gick till donken med josefine,carro & andrea haha & sen gick vi runt på stan lite eftersom vi inte hade någon samhällskunskap vilket var skit skönt.
Annars har de varit en bra dag, carro erkänner & säger högt "de är bara alla hp killar som är snygga på denna skola" HAHA.
Nu kom jag hem för ett tag sen,ska snart äta & efter de in till stan,ska ta min andra spruta,pain.
Nu ska jag iallafall äta men vi hörs nog sen när jag kommer hem
puss
Fick denna bok från posten idag som skickas till alla 16 åringar,kommer verkligen läsa den,not. Men de står en del hemska grejer i den typ folk som berättar hur dom har haft de så kommer nog kanske kolla igenom den lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0