Dålig update


Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp, kommer knappt inte ihåg själv allt som jag har gjort sen jag bloggade sist .
Men igår sov jag hos niklas till idag & ska snart in till stan & gå runt med honom där .
Jag var på stan igår efter skolan med andrea,josefine & linda , jag köpte en bh & matchande trosor, de var 50 % rea så fick båda för 70 kr ungefär,värt . pappa har köpt en ljus jeansjacka till mig från gina, den kommer användas mycket !
Har duschat så ska äta nått nu & sen börja fixa mig. Jag har otroligt mycket plugg jag måste göra i helgen, förstår inte hur jag ska hinna med allt, säger alltid att jag ska plugga men de blir aldrig så, får hoppas att jag får de mesta gjort iallafall .
Vi hörs senare, puss

Underkläderna såg ungefär ut såhär, fast de var rosa rosett istället för svart .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0