Söndag

igår åkte vi till flogsta där de tydligen skulle vara fest, men de var typ 7 pers där, de bara satt & pratade & drack lite helt värdelöst, konstiga människor som kallar de för fest. Ska nog bara åka till fester där jag vet folk som festar på riktigt . Men sen kom natta & några fler så vi åkte ner på stan direkt, sen fanns de inget att göra så åkte hem & sov hos niklas . Men de kändes som att de var bättre att vara ute igår än att bara sitta hemma, då gjorde man iallafall något. Jag är inte bakis idag & de är skönt, mår faktikst bra .
Linda kom förbi en sväng för att hämta sina grejer & nu ska jag nog göra lite arbetsuppgifter till turismen för de kanske ska vara klart imorgon .
ser inte framemot morgondagen, lovet har gått alldeles för fort & sen är jag trött på att bo här ute eftersom bussarna går hem tidigt i veckan så de blev inte så mycket kul gjort som man hade velat .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0