Fredag

Har inte uppdaterat på några dagar så får väll be om ursäkt för de . Idag hade jag en lektion i skolan, kändes väll sådär ganska ovärt att åka till skolan för just en lektion där vi inte gjorde så mycket på men de är som de är .
Sen efter skolan gick jag på ett möte & efter de åkte jag hem direkt . Så nu sitter jag här inne i värmen & inte gör mycket alls.
Funderar på att göra lite kaffe & något att äta . Jag jobbar imorgon så de blir nog antagligen lungt ikväll så får se vad jag hittar på .
Detta blir den första helgen på länge som jag tar de lungt, fast man vet ju inte om någon tvingar med mig på några festligheter men som de ser ut nu ska jag chilla galet ikväll !
Hoppas alla ni får en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0