Lov

Gick på en lektion i skolan idag, värt men fick iallafall reda på ett prov som jag gjorde för ett tag sen & de gick bra, vilket jag inte trodde först. Efter jag åt i skolan så åkte jag hem till dagny, vi åt en massa gott . Sen skulle jag jobba men de blev inte så för de var många som var sjuka så de stängde tidigt idag så då blev de en sväng till solpalatset med en fin vän & efter de blev de stan ett tag & en massa prat.
Imorgon ska jag jobba kl 1, ska tydligen ha någon tävling på jobbet, den som säljer mest haha kul, undra vad vinnaren får, kanske värt att satsa ändå .
Inatt kunde jag inte sova, somnade jätte sent, typ runt halv 3 inte roligt alls .
Nu ska jag fixa lite här hemma puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0