Söndag

Vaknade runt 1 idag, har ätit frukost,satt på mig en skön outif & ser på the hills wekeend break just nu. Vet inte riktig vad man ska säga om denna helg,tycker att den har varit ganska tråkig för de inte hände något men den var mysig för var ju med Niklas, inga festligheter. Hittade något som var i östhammar igår 8 pers som skulle chill dricka & man känner typ inga som skulle dit nästan därför var det ovärt,plus långt att gå.
Jenny skulle iallafall köpa hem en sallad till mig från cupido,så får se när hon kommer hem.
Vädret är inte på topp, kanske är som alla säger ändå att snön kommer ligga kvar till sista april ? Idag ska jag nog städa i mitt rum, träna, sen får jag se. Ska fortsätta se klart på the hills nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0