Tisdag

Ja som ni ser så har carro fixat en design till mig urgullig tjej, den vart jätte fin tack gumman. Fast funderar på att kanske ha texten & bakgrunden i svart men det får jag prata med carro om senare jag kanske vänjer mig.
Idag har jag varit i skolan, gick ner på stan & köpte en bh, älskar att köpa underkläder nu för tiden, sen har jag kollat på lite saker på H&M som jag ska kanske köpa imorgon, ska köpa en ny plånbok imorgon också !

Den här köpte jag från H&M, ska nog köpa matchande trosor till också !


Kommentarer
Postat av: linda

sv: haha, jätte kul johanna :( HAHA! Jag kommer inte orka... blir säkert samma sak som med mitt pluggande jag tänker göra det men blir aldrig av ;)

2010-05-05 @ 08:10:49
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0