Lördag

Nu är de lördag, helgen går fort . Igår var jag på en lokalfest i skyttorp, trevligt folk, dans & dricka, de var väll helt okej även fast poliserna var där hela kvällen men festen ställdes inte in iallafall så det var skönt de .
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade tidigt, åt lite & varit på ica & handlat .
Efter jag ätit ska jag möta jenni på gränby, gå runt där med henne när hon ska shoppa, jag får väll vara smakråd eftersom jag inte har råd att köpa något, de är ju tråkigt men sånt är livet .
Sen efter de ska vi antagligen hem till henne & sen gå på en födelsedagsfest hos Disa med Gabbe så de blir nog en trevlig kväll, lugnare än igår .
Nu ska jag ta en dusch & sen börja fixa mig .
ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0