Måndag

Ja ni, kan ju börja med att säga att min helg har varit dunder bra .Paranormal activity 2, jag säger väll det, började nästan grina & puttade / slog på Linda när jag blev rädd, filmen var läskig, jag erkänner det .
Idag var de praktik efter en hel veckas ledighet, de gick bra idag tycker jag, gjorde de vanliga uppgifterna, så jag taggar till morgon dagen också .
Gick på en shopping runda efter jag hade slutat, köpte 2 st bh:ar, en kofta & en tunika . Lägger upp bilder på det senare .
Hade svårt att komma upp imorse, gick upp 40 min innan jag skulle till bussen, lyckat, ska vara glad att jag hann med bussen .
Nu ska jag ta en dusch & se om jag hittar på någon bra film till ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0