Nu kör vi igen

Trodde faktikst att de skulle bli en hemmakväll för mig igår, eller hade iallafall planerat så men så blev de inte . fest i Flogsta med trevligt folk, vattenpipa , dricka osv . Dock drack jag inte mycket alls, bara några glas,3-4 . Så är inte bakis idag vilket är super skönt .
De är faktiskt skönt ibland att inte spåra och vara full, skönt att ha kontroll & se på när alla andra spårar, haha .
Har handlat med pappa idag & hämtat de sista sakerna i farmor & farfars lägenhet .
Ska snart åka in till stan för att möta upp jenni bebis & Manne som vi ska träffa en stund .
Sedan ska jenni laga middag till mig & min fina vän Linda ikväll sen bär de av till inflyttningsfest i Salabacke .
Hoppas på en lyckad kväll, ska snart ta mig en dusch & börja fixa mig lite .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0