Tisdag

Kom hem för ett tag sen, idag har jag varit i stan, träffat min vän Sara & sökte även jobb så vi gick till några lämpliga butiker & jag lämnade in mitt cv, så får se vart de leder till, de hade fullt på de flesta ställerna
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, har inte köpt busskort än så de blir svårt att komma hem om man ska göra något, om jag inte sover hos någon kompis men det är nödfall isåfall, tycker mest om att sova hemma i min egna säng så får se hur de blir med de, kanske ska ta de lungt på lovet & köra i helgen isället ? vem vet .
Just nu dricker jag kaffe & ska snart baka chockladbollar & ladda ner någon bra film hade jag tänkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0