Torsdag

Oj, har inte uppdaterat på länge, har varit upptagen med annat & har inte haft ork.
Idag har jag inte mått bra, hade svårt att sova inatt & frös hela dagen idag, förhoppningsvis blir det bättre tills imorgon , hoppas jag . Det var stressigt på jobbet idag, hade 25 % rea på allt i butiken så det bara stormade in folk, de fanns mycket att göra så de ska man inte klaga på .
Imorgon är de min sista arbetsdag på kappahl, känns både bra & tråkigt .
Åt precis & har satt kameran på laddning, vi ska ha redovisningar i skolan sen om arbetsmiljön på arbetsplatsen osv, det var även bra om man tog kort så får se om jag får göra de imorgon, man kanske inte får göra det. Sen har jag skrivit klart frågor till imorgon, ska intervjua en på arbetsplatsen om arbetsmiljön, de ingår i skoluppgiften så får se om jag hinner göra de imorgon, de är sista dagen så måste försöka hinna med det .
Nu ska jag ta ett varmt bad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0