Fredag

Jag mår bättre idag faktiskt, de går framåt fast jag har riktigt ont i halsen så därför ska jag vara hemma ikväll, blir nog bäst så, de är ju fester som lockar ikväll men nej, jag ska bli frisk sen kan jag röja hur mycket jag vill .
Så de blir en mys kväll, håller på att ladda ner en beck film nu, levande begravd heter den . Sen blir de nog idol ikväll kanske .
Åkte till Gränby idag, var tvyngen , skulle ge linus hans bussbiljetter, köpte en svart bas kjol på hm på gränby, de hade kommit in i min storlek, gud vad glad jag var, 49.50 kostade den, inte illa alls .
Sen tog jag bussen till stan, linda var så snäll, ska få låna hennes nya skor imorgon, hihiih .
Gick till min skola sen, träffade saknade jenni som har varit i Frankrike länge så vi pratade & hon bjöd mig på en vanilj munk, mums .
Sen åkte jag bara hem, har precis ätit nu . Beck filmen som jag laddar ner går så segt, men de visar väll sig om den blir klar ikväll, hoppas de .
Pappa åkte till sthlm med Mona idag & de ska vara där hela helgen, roligt för dom, jag vill också, var länge sen jag var där, måste dit & shoppa snart känner jag .
Nu ska jag njuta av min hemma kväll , hoppas ni får en trevlig kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0