Hate this part

Idag var de praktik, jag fick gå tidigare för jag är sjuk, eller jag är förkyld & hostar galet mycket, skit jobbigt . När jag slutade tidigare passade jag på att åka in hostandes till stan, köpte 2 par trosor, en deo, mascara & en halsduk, lyckad . Visar alla saker senare när jag har ork att ta kort .
Imorgon ska jag vara hemma från praktiken iallafall, har ingen ork, måste vila upp mig . De blev ingen gina tjej kväll för min del, hade sett fram emot de men jag orkar verkligen inte, orkar inte ens gå utanför huset, vil bara sova, fast jag är inte trött, men har inte känt mig såhär trött på länge .
Ska försöka bli frisk tills lördag, då ska jag festa natten lång med min snygga vän .
Har sett klart på båda oc säsongerna nu ( 1 & 2 ) vill se dom igen, men ska snart se på 3an & 4an när min syster kommer hem med dom .
Ikväll ska jag bänka mig framför tv:n i min säng, dricka te, great .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0