Lördag

Godmorgon, igår hade jag en kväll för mig själv hemma, skulle egentligen på party men de blev inte så, ska ju bort ikväll & jag brukar inte orka två dagar i rad oftast får en sån baksmälla haha .
Men igår såg jag på tv, badade osv en kväll för sig själv är aldrig fel & jag somnade ganska tidigt, var trött igår .
Försöker lära mig trivas som brunett också vilket inte är de lättaste för har nästan alltid varit ljus hårig & nu blir de mörkt istället men jag vänjer nog mig med tiden .
Drömmde sjukaste drömmen inatt också & jag kommer oftast ihåg mina drömmar också men de kan ju vara positivt ibland .
Har precis ätit & nu dricker jag kaffe medans jag ser på charlie bartlett .Ikväll är de 20års fest som gäller, de ska nog bli roligt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0