Shopping

Linda färgade ju mitt hår igår, de blev rätt så bra tycker jag ändå, tack linda . Efter de tog vi de lungt hemma hos mig sen blev linda hämtad, jag & jenni hyrde en skräckfilm som vi kollade på med min bror sen skjutsade jag ner jenni till bussen, vi fick vänta i 40 min innan bussen kom, den var lite sen bara haha .Sen åkte jag bara hem & sov .
Idag åkte jag ner på stan, kollade lite i affärer, träffade på emelie så gick runt med henne & kollade kläder .
Jag köpte ett löst rosa linne från gina på rea, brist på rosa långa linnen har jag så de var bra att jag hittade detta .

Linnet jag köpte


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser fortfarande ut som alla andra jue

2010-10-06 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0