Död

Känner mig helt död, gud vad skoldagen har gått segt .Slutade ju kl 18, hade prov i webbdesign idag också, skrev hälften av frågorna, de var bara dom jag kunde så får se om jag får g iallfall . i 2 h inväntade jag engelskan med linda & linus mycket bra sällskap . Jag hade rätt, i våran engelska grupp är de jag, linda, linus, en tjej & en massa invandrare från celsius. haha .
Imorgon börjar jag halv 9 satt då blir de att gå upp tidigt . Är så trött nu så lägger mig tidigt ikväll, som igår fast de blev ganska sent igår ändå .
ska snart äta lite mackor & dricka te, är lite förkyld så de kan behövas & så taggar jag till en till skoldag imorgon innan helgen, underbart .
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0