Låter allt gå ett tag till & hoppas på en chans

Har inte uppdaterat på länge, förlåt för de . Vad har jag gjort de senaste dagarna ? jo jag har varit i skolan, stolt över mig själv som orkar alla långa dagar för är ganska skoltrött av mig men man måste ju kämpa för att få sitt studiebidrag .
Igår var jag & hälsade på min blivande praktik plats( jc ) de gick bra, skulle bara tänka på att ha bekväma skor för jag kommer gå mycket men de var nästan en självklarhet men jag ser fram emot praktiken, känna på arbetslivet .
Imorgon börjar jag 12.10 hur skönt är inte de, har 3 lektioner sen ska jag köpa hårfärg, nervöst ? Ja . Nu ser jag på idol & ska äta lite glass vilket jag redan gjort idag men ändå, äter mycket nu för tiden kan proppa i mig flera mackor när jag kommer hem från skolan men de är väll bra att äta antar jag .
Nu blir de Idol, kaffe & glass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0