projekt & företagande

här sitter jag i klassrummet, jobbar med ett projekt arbete med linda, linus & carro . Det går inte speciellt framåt direkt, linus spelar spel, de andra två glider bara runt vid datan osv, aktiv grupp .
ska nog ta en rast snart, på stefans lektioner får man rast när man vill han bryr sig inte speciellt mycket . Denna lektion är 2 h efter den slutar jag då blir de stan ett tag .
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, är förkyld & ska troligen dricka på lördag så får se vad jag hittar på .
Nu ska jag vara social med resten i min lilla grupp & försöka jobba lite .
ciao

Kommentarer
Postat av: Martin M

Hahahaha Linus! :D Vilken kille! :D:D:D

2010-09-26 @ 22:37:57
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0