Måndag

Värd skoldag, eller ? Försov mig lite imorse så fick stressa, 30 min hade jag på mig att fixa mig plus äta frukost sen raka vägen mot bussen. Sen när jag kommer till skolan så är våran lektion inställd, hade kunnat tagit en lång sovmorgon.
Men istället för lektion blev de kaffe och en massa prat, de var ju trevligt de också men hade varit bättre att sova några h till istället menmen, de är som de är.
Linda skulle till rusta och jag skulle ha åkt med men så blev de inte tyvär, mitt busskort slutar gälla kl 15, jag som ville åka dit, så de var en till sak som inte var så positivt idag.
Ikväll funderar jag på att ta en löprunda, de är ju helt okej väder så får se om jag orkar ta mig ut sen.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: visst var den fin! :D jepp, den är köpt där ;)

2011-04-07 @ 20:09:50
URL: http://sodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0