Go for it

Kom precis hem efter att ha tränat med min bror, båda vi körde hårt idag, blir förvånad om jag inte får träningsvärk imorgon för jag svettades som bara den. Igår började kvällen med att jag mötte jenni & hennes vän från usa på gränby c, handlade lite där sedan bar de av till salabacke där de var lokalfest, mötte även upp resten av tjejerna där, gash vad mycket folk de var, knappt så att man kunde hålla koll på alla innan dom försvann men mot festens slut så minskade de en del. Efter festen blev de en sväng till donken för att köpa mat & sedan vidare på efterfest i luthagen, åkte hem halv 5. Kunde inte somna förrän halv 7 så har inte sovit så mycket idag. Nu ska jag ta en dusch & sen dricka kaffe & ta något att äta. Sen ropar nog sängen,film & sömn efter mig. Puss / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0