Lördag

Vaknade runt 1 tiden av att jenni ringde mig, hon hade skickat sms också men jag låg helt död o sov. Har iallafall tryckt i mig mackor och lite vitaminer och just nu pratar jag med min vän Sara. Igår var de fest i årsta, massor av trevliga människor och blev en del dricka på köpet. Dock så fick nog en av mina vänner lite för mycket dricka, så de blev att ta hand om henne & sedan sätta henne i en taxi hem, har hänt mig också förut så vet hur de känns.
Får se om de blir fest ikväll, vet en i flogsta & en långt utanför stan så får se, hur jag mår senare osv, kanske ska vara nykter ikväll, känns som att om jag åker bort ikväll så är jag bara sugen på att dricka en grogg och cola haha men jag får se hur taggad jag är på att dra ut ikväll igen.
Nu ska jag se på film, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0