Söndag

Sov till 2 idag och vaknade av att pappa ringde mig, min bror lagade fetaste middagen till mig så är propp mätt, han gav mig jätte mycket mat haha. Igår jag var jag i flogsta på studenfest, åkte dit med jenni & pati sen gick vi hem till en av jennis vänner som bor i flogsta, hade ett litet förkrök där & sedan gick vi mot festen, träffade fler av mina vänner på festen så de var dunder, men jag tyckte inte festen var så jätte rolig eftersom de var verkligen mycket folk, festen var ju i en studentkorridor, man kunde knappt inte komma fram plus att man var tvyngen att typ pressa för att komma fram haha.Fester i en liten/smal korridor med massor med folk överallt är inget för mig haha, alla blev liksom intryckta mot väggen när folk skulle gå fram och tillbaka, gillas inte. Dock så tycker jag de är kul om de är mycket folk i en lokal/hus med utrymme, absolut inte en smal korridor haha. Men de var en lugn kväll för mig, jag kände mig inte taggad på att dricka så drack inte mycket alls vilket kändes skönt. Imorgon börjar min praktik, kl 11.00 ska jag vara där,sovmorgon ! Just nu kollar jag på brooke knows best sen blir de solsidan och wallander, perfekt söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0