Söndag

Ska börja med att berätta lite om helgen som bjöd på en del trevligheter, i fredags kom de tjejor hem till mig, julia, anna, tess, emelie . Vi åt middag, tog 1-2 glas & sedan tog oss ner till bussen mot stan. Vi åkte till stenhagen, där vi hade de trevligt, dricka, musik & dans, hade ont i huvet på vägen dit så tog de lungt när jag kom fram i ca 1 h medans alla andra drack & jag hamnade lite efter men efter lite vilande så kom jag igång igen.
Igår var de planerat att åka till stenhagen igen till samma fest som i fredags men de blev inställt & hittade ingen back up plan så de blev hemma kväll, myspys.
Idag vaknade jag runt 1 tiden, fixade frukost & så blev de kaffe . Har skrivit klart en uppgift som ska vara inne på tisdag, arbetsmiljö & säkerhet, de var en massa frågor man skulle svara på men skönt att ha de gjort iallafall.
Ikväll är de solsidan & wallander skulden som gäller ! sen upp tidigt imorgon, åka halv 8 bussen mot skolan, fast vet inte riktigt hur de blir för första lektionen ska vi jobba självständigt men kanske åker dit ändå för att se om min grupp är där så kan vi kanske börja med uppgiften. Nej nu ska jag faktiskt laga mat, jag är duktig .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0