2011

Dåliga uppdetarering, jag vet , ber om ursäkt för de men har inte haft tid att blogga.
Nu har nyår varit, mitt nyår vart lyckat, var med bästa på tolv slaget fast dock kom jag lite sent men spelar ingen roll hehe . tyvär togs de inte många bilder under kvällen, vi hade inte riktigt tid med att ta bilder hela kvällen, de tänker man nog inte på, men de är bara nyår en gång om året .
Mådde ju mindre bra dagen efter, igår, baksmälla, jo tack, låg i sängen hela dagen & tänkte " i will never drink again " men de glömmer jag bort efter några dagar & kör på igen .
Idag ska jag nog bara ta de lungt hemma, ska till tandläkaren imorgon runt halv 10, mindre kul . Just nu håller jag på att ladda ner en film, and soon the darkness heter den, ska kolla på den sen, ikväll tror jag , så de blir film mys ikväll .

Slänger upp några bilder från nyår, de var alla som togs, på förkröket hos Linn i gränby .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0