Gårdagen

Gårdagen spenaderades med jenni, vi åt en jätte god middag, kollade på sista minutenresor & sen åkte mot stan för att se på bio, narnia 3D, den var bra & jag hade ju ett jätte bra sällskap också på köpet hihi .
Efter de följde jag med jenni till hennes buss, hon åkte hem eftersom de inte hände något. Jag missade min buss, så jag mötte upp anna, emelie & theres & umgicks med dom, jätte trevligt . Sen blev de bara jag & emelie kvar så vi gick till en kompis & drack lite, pratade osv .
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, känner mig inte riktigt taggad på fest men man vet ju inte vad jag känner om några timmar .

 Jag & älsklings jenni, igår


& jag

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej :) Nu finns vinnaren av den guldiga ringen med rosa sten på bloggen kika in om det blev du :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/vinnarna-av-dem-3-sista-ringarna.html#comment

2011-01-11 @ 01:13:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0