Måndag

Åkte till skolan runt halv 8 tiden imorse, lagom trött men blev pigg när jag kom till skolan. Men de har varit en bra dag tycker jag, inte många lektioner, fick reda på att jag fick g+ på en uppgift som jag lämnade in på pedagogiskledarskap & även att de gick bra på provet jag gjorde i det ämnet & så gick de bra på inköp & varuhanteringsprovet jag gjorde förra veckan också, hade bra med poäng, känner mig stolt över mig själv. Jag kan om jag vill.
Imorgon ska jag åka till skolan halv 8 igen, ska följa med Linda när hon ska till fyris & förlänga sina naglar, jag vill också så får göra de nån gång denna månad eller nästa, vilket som. Kommer ihåg hur dö fina min systers naglar vart när hon gjorde sina innan studenten . Justja, vandrade runt lite på stan idag efter skolan, hittade en snygg kavaj på hm, ska eventuellt köpa den i veckan, på onsdag troligen.
Har precis ätit & jag ska nog plugga lite nu till idrotts provet imorgon, men de blir nog inget svårt prov dedär så kommer inte lägga ner mer än 1 h 30 min på att plugga ska jag tala om.
Puss på det !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0