miss you

Förlåt för dålig uppdatering igen, som har hänt flera gånger men som sagt, jag är lite speciell ibland när de gäller bloggandet´. men tänkte iallafall berätta om helgen, åkte med julia, anna & emelie till bälinge hållet, där de vi chill drack, spelade ölspelet osv, sen kom de fler så de var trevligt .
Skolan började igår, kändes väll sådär men ändå skönt att vara tillbaka, speciellt just nu så har jag nått att sysselsätta mig med om dagarna.  Nu ska jag fixa något att dricka, inte kaffe för jag vill somna tidigt idag så vill bli trött, men de kanske blir te eller oboy ?
Sen tänkte jag checka garderoben, kolla vad jag ska ha på mig imorgon så jag slipper stå & fundera på de imorgon bitti, då kan jag sova längre .
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0