Fredag

Jag skäms verkligen att jag inte har uppdaterat på länge och ärligt talat så vet jag inte riktigt varför jag inte har gjort de. Men har haft mina 3 veckors praktik nu, sista dagen idag. Igår var jag hemma från praktiken för är förkyld, har lite halsont, lite feber och mina ögon rinner lite då o då. Men jag åkte till min praktikplast idag för att säga hejdå, fick ett presentkort också hihi, glad tjej. Sen gick jag in en sväng på H&M & köpte fondaution, puder och deo. Alltid bra att ha eftersom allt av dedär håller på att ta slut nu som jag har hemma så nu har man påfyllning och så var de kampanj också så de var extra pris på allt, självklart slår man till då.
Förra helgen var jätte bra och mysigt iallafall.
Just nu sitter jag och ser på någon gangster film och väntar på att något bättre ska komma på tv "bättre tider" alltså och så dricker jag varm oboy och äter lite muffins.

Kollade precis ut genom fönster och de snöar, NO, jag som var nästan helt hundra på att våren var här men antagligen inte. De suger verkligen att vara sjuk, ikväll blir de en hemmakväll, ingen lust att göra något när jag är sjuk har liksom ingen ork i kroppen plus så blir de bara värre om man skulle gå ut eller något.
nej nu ska jag fortsätta lida igenom min sjuktid. Puss

Kommentarer
Postat av: Martin M

Bra Johanna! :D Fortsätt att blogga nu =) kram

2011-03-19 @ 17:03:40
URL: http://nadishan.blogg.se/
Postat av: Olof

vadå martin e svart...

2011-03-19 @ 18:08:55
Postat av: Anonym

Naaw söt du är johanna <333 älskar din blogg !!! är det inte svårt att blogga bra som du? :) Puss bejbi

2011-03-19 @ 18:10:09
Postat av: linda

Mer shame on you! Du sugeeer på att blogga, varje dag vah!

2011-03-22 @ 14:49:34
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0