Måndag

En riktigt bra start på denna vecka måste jag säga, åka in till skolan till 13.15, behövde inte gå på praktiken idag. I skolan så hade jag redovisning med min grupp i pedagogisk ledarskap, de gick väll hyffsat bra, huvudsaken var väll att jag var med så de var skönt att få de gjort iallafall. Pappa köpte semlor idag, de är ju semeldagen imorgon, fast vi kommer nog äta dom idag, vi är lite häftigare än andra familjer förstår ni hehe. Imorgon väntas praktik 11-17 dock så har jag lunch 30 min och rast på eftermiddagen när jag vill ungefär 15 min så de är ganska skönt ändå. Ska ta bort mitt smink snart, skönt att få de gjort så jag slipper tänka på de sen. Sen blir de väll tv, big brother och semla !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0