23 maj

Godmorgon ! Just nu sitter jag i skolan, ska strax kila ner till kafeterian. Har webbdesign, fast linda försov sig o vi gör en gruppuppgift, hon jag och linus och de är linda som fixar allt o har allt på sin dator så vi kan inte göra något, så ska kolla runt lite på datan här och sen chilla till nästa lektion. Idag har jag pedagogisk ledarskap och personligförsäljning.
Jag bara längtar till min säng, är super trött. Angående helgen så var den på topp, först förkrök med fina vänner och sedan blev de utgång, en stund på kalas där de var helt dött, så vandrade vidare till framfickan där det var fullt med drag kan jag säga, hade en super kväll. Dock mådde jag inte så bra dagen efter men de är sånt man får ta. Ikväll när jag kommer hem måste jag plugga lite matte känner jag och sen sova !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0