en saknad

att någon så nära kan vara så himla långt bort har jag svårt att förstå & de känns skit !
den personen som jag tillbringade mina dagar/nätter med mest,de kommer bli lika mycket när du kommer tillbaka. De var dig som jag ringde & du lyssnade när jag hade problem med killar,då menar jag speciellt en
kille & du vet vem de är. De hjälpte verkligen,speciellt när du sa att allt skulle bli bra,att jag inte skulle förvänta mig mycket av hnm för då skulle jag bara bli besviken i slutet & att han kanske inte var värd mig. & efter de blev jag rädd för du hade verkligen rätt med allt.
& nu är jag lycklig,men om du var här skulle de göra mitt liv lättare på alla sätt.
Halva tiden kvar gumman,saknar dig mest av allt .




Kommentarer
Postat av: Jenni

bby ! lyssnade pa var lat igar , tankte pa dig och jag svar jag har aldrig saknat dig sa mkt i hela mitt liv <3 fyfan assa, saknaden ar sa stor sa det gar inte att beskriva . men duvet att jag alskar dig mer an jag kan saga har och du vet ocksa att nar jag kommer hem kmr det vara vi igen ! jag alskar dig bby ! <3

2009-12-25 @ 00:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0