16/11

Hejhej,då var första skoldagen på veckan avklarad. Den var skön eftersom vi slutade runt halv 1 sen nu är jag bara hemma & tar de lungt.
Blir samma ikväll bara ta de lungt så får jag se vad som händer.
juste de ringde från tandläkaren idag,de skulle skicka hem en tid till mig för jag kanske var tvyngen att laga ett hål. Men iallafall klantade mig lite när de ringde,speciellt när de ringer från dolt nr då vet man ju inte vem de är så:
-Hej,är de johanna?
Jag-hej,nej de är de inte,eller vem är de ?
- De är .. från tandläkaren
Jag-aha haha men jo de är johanna,visste inte vad jag skulle säga för de var dolt nr trodde de var någon annan.

haha omg.
vi hörs sen puss / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0