Fredag

Åkte till stan med papi,kollade på farfars grav & sen storhandlade inne på willys,papi köpte ett specialschampo till mig,glad jag är.
Sen efter de släppte han av mig på stan så jag gick runt där & gjorde mina bussnies,varan jag skulle köpa kommer in nästa vecka typ på onsdag,besviken jag blev,orka vänta så länge,aja om inte dehär löser sig så vet jag precis vad jag ska göra,som sagt "ihave money".
Jag är sjuk också,förkyld,rinner i ögonen,hostig & ont i halsen vadå svininfluensa nästa ?
så ikväll blir de en hemmakväll så jag ska försöka bli frisk på.
Vi hörs Puss


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vad för vara? Och vad är det du ska göra? PUSSA

2009-10-30 @ 15:38:47
Postat av: Anonym

Lotta: En vit toning tror jag att de var som tar bort det gula/oranga tonerna i håret:)Puss

2009-10-30 @ 16:28:34
Postat av: Viktor

Krya på dig sötnos =) <3

2009-10-30 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0