Helgens bloggpaus

Ja som ni säkert har märkt hade jag en bloggpaus i helgen,fråga mig inte varför de bara blev så men nu kommer jag igång igen.
Just nu sitter jag & pluggar in orienteringstecken eftersom vi har nått prov imorgon på idrotten & snart ska jag se på idol.

En anledning till att jag inte bloggade så mycket i helgen var att min farfar gick bort i torsdags,de var hemsk,upplevelsen på sjukhuset var inte bra,har fått sett såntdär för många ggr nu känns de som. Han blev hela 98 år,så de blir begravning den 27 tror jag,usch hatar sånt speciellt om de är någon som står en mycket nära R.I.P farfar !

Imorgon är de skola som gäller,men bloggar mer imorgon.
Puss


Kommentarer
Postat av: Viktor

Stackars :( <3

2009-10-05 @ 20:38:00
Postat av: Dess

nej! inte olle :'(

Lilla gumman, du får stå ut med mycket du :(<3

2009-10-06 @ 20:25:05
URL: http://sugarfree.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0