hemma

Nu är jag hemma från träningen,fan vad kallt de var .
Just nu sitter jag här,har precis duschat & ska smörja in mig snart med lotion.
Vi slutade 13.00 idag för alla lärare var upptagna med mentor grej så jag & carro gick ner på stan & träffade jimmy & sen malin & min bror.trevligttrevligt.
tror att jag ska köpa ett par jeans som jag testade på gina idag,somsagt har bara jeansleggins nu för tiden & vill ha några riktiga "jeans" om ni fattar vad jag menar.
Juste klippte mig idag,omg de kändes verkligen som att de blev kort,men så kort blev de inte. Men de känns bra att ha toppat topparna & så,håret är freshare nu ialf.

Har sovmogon imorgon också,vadå skönt ? tills 10.20 då har vi datorkunskap sen efter de lunch & sen bara matte typ,kan de bli bättre? noway.
Nu blir de att tagga tills på lördag & söndag då man har match mot knutby !


Kommentarer
Postat av: mömms

vem fan är malin ? x)

2009-09-11 @ 17:07:49
Postat av: Johanna

eehm vem fan är du ?

2009-09-11 @ 23:16:18
URL: http://jjohannanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0