saknar dig mamma snälla kom tillbaka

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

kan inte släppa det,det var 3 år sen du lämnade mig kvar här.
Varför skulle det hända just dig..
De ringde från sjukhuset och bad oss komma upp till dig när vi kom fram var det försent,hann inte säga adjö till dig.
Tänker på dig varje dag,kan fortfarande se dig framför mig.Du är den bästa mamman man kan ha och jag saknar dig och älskar dig över hela mitt hjätta.
vill bara att du ska komma tillbaka.Jag vet att du vakar över mig,kämpar och vet att du är stolt över mig.
Dethär var de värsta som kunde hända,förlorade min fina mamma .
vila i frid mamma jag älskar dig .

" Du gav oss kärlek
  Nu när du är borta
  är de inte samma
  glädje & inget blir
  som förut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0