Sunshine

ber verkligen om ursäkt för jag inte har bloggat sen i julas så man kan säga att de har blivit som en paus. Men nu ska jag se till att komma igång igen för de är verkligen skönt att skriva av sig, ibland sitter man bara hemma efter skolan & har ingenting att göra så varför inte skriva då.
Men väntar bara på en fin design som carro ska fixa till mig tror jag sen är de att dra igång igen .
Idag har jag varit i skolan, slutade kvart i 12 fast fick gå tidigare för skulle med carro. Vem älskar inte vädret när de är soligt & rätt så varmt, iallafall på dagarna så längtar till sommaren !
snart ska jag ringa & försöka skaffa sommarjobb som jag måste ha, är helt desperat, måste ha något så får se om de blir något av med det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0