Förlåt för dålig uppdatering

Har verkligen varit dålig på att blogga, ska försöka ändra på de.
Just nu håller jag på & skriver en svenska uppsats som ska vara inne imorgon, tänkte renskriva den snart, vet inte om jag har gjort rätt, förstod inte riktigt uppgiften men har iallafall hand skrivit 3 sidor nu, men de blir ju mindre på datan, inatt sov jag borta, hos niklas . Sen har jag bara gått runt här hemma & inte gjort något speciellt.
Imorgon blir de skola iallafall, de ser man fram emot, eller ?
Nu ska jag gå upp & sätta mig vid den stora datan och börja ren skriva svenskan .
puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad föredrar du, sommar eller vinter? =)

2010-11-25 @ 14:55:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0