Hemma

Nu är jag hemma, har precis ätit middag, lite sent kanske menmen .
Åkte in tidigare till stan idag runt 3 tiden, träffade Manne & Gabbe, länge sen man träffade dom grabbarna så de var super trevligt. Vi gick runt på stan, fick med dom in på olika butiker, hm bland annat där Manne köpte lite kläder & sen letade vi jeans till Gabbe som han hittade till slut .
De var tack vare mig att jag var med, de hade inte gått in i klädesbutiker annars eftersom Gabbe inte tycker om de tydligen, så de är bra att shoppa med mig, hehe . Manne fyller år på söndag & han ville att jag & Gabbe skulle fixa överraskingsfest till honom någon gång så får se hur de blir med de .
Sen mötte jag upp Therecia, trevligttrevligt .
Nu tänkte jag sätta igång & städa mitt rum när jag ändå inte har något att göra .

Kommentarer
Postat av: Martin M

Tack detsamma sötnos! =) Skönt att se att du verkar må bra ! :) kraam

2010-11-05 @ 00:55:19
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0