Can not stand

Ännu en skoldag har varit, torsdag imorgon redan . Veckan har gått snabbt, kanske är för man har en väldigt bra schema !
Traskade runt på stan lite efter skolan, slutade tidigt .
Imorgon har jag 2 lektioner & börjar kl 10 . Eller har ju 3 lektioner om man räknar med den som börjar kl 5, men frågan är om man orkar vänta i flera h, men man har väll nästan inge val .
Då kan man passa på att äta t.ex billys mums, göra uppgiften som vi fick på arbetsmiljö & säkerhet idag, man ska interjuva en från personalen i en butik & de blir H&M & så kan man ju passa på att göra uppgiften som vi har på foto också, man ska fota i stan typ .
Så man har lite grejer att dryga ut tiden med så de löser nog sig .
Nu ska jag fixa nått att dricka, kaffe kanske .
Just nu är jag inte på så bra humör..
Lite senare ska jag kolla på någon film & sova, behöver min skönhetssömn .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0