Hej jag är död

Första dagen på kappahl idag då, de var faktiskt helt okej, de ända jag gjorde idag var att larma varor & hänga upp dom, hjälpa folk & gå runt & chilla för mig själv .
Jag känner mig död, så sjukt förkyld, har hostat hela tiden idag typ, så irriterande, har åkt på en riktig förkylning .Men de hindrar mig inte från att praktisera, fast de är ju inte så fräscht att stå i en butik & hosta hela tiden .
Imorgon ska jag iallafall gå på gina kvällen, ska kolla om de har kjolen jag vill ha .
Ska göra egen pizza ikväll, mmmums .
Har kommit på lite saker jag ska köpa imorgon om jag hittar som jag måste ha, svart midje kjol, hårspännen, en ny halsduk .
Om jag hittar en billigare midje kjol på hm så köper jag den istället på gina för där är de antagligen dyrare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0