hej träningsvärk

Har en sån otroligt träningsverk från träningen igår, gör ont när jag bara rör på benen, går i trappor osv .Killen från SATS ringde idag & frågade om vi ville testa på en till träning, som de bjuder på . De är väll för att vi ska testa på olika träningar så vi vet vad vi ska träna om vi ska börja träna ( vilket är tveksamt ) haha.Men gratis träningar är aldrig fel, så då blir de en till träning på måndag, vi skulle tydligen köra kondition också så hoppas de inte blir liknande träning som i måndags ( bodypump ) blev helt död efter den träningen .
  Idag har jag varit i skolan, duktig tjej, jag är förkyld & de känns som att jag har feber men jag ska gå i skolan hela veckan ändå .
Kom hem för ett tag sen, träffade mina saknade flickor, de var kul att träffa dom, var ett tag sen så nu får man börja träffa dom mera . Sen jag kom hem har jag hunnit duschat & nu ser jag på tv, ha rinte hittat nått bra att se än men de kommer väll & jag dricker även te .
Imorgon börjar jag kl 10.00 & har två lektioner så det blir en skön dag, som hela denna vecka blir/har varit för en lärare som jag har i två kurser är i new york, roligt för honom, men roligare & bättre för oss .
Nu ska jag fortsätta kolla på tv .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0