Måndag

Jag har sån otur, trodde de var pedagogisk ledarskap på morgonen så jag går upp tidigt i onödan även fast jag är ledig idag & åker till skolan, men ingen är där, ibland undrar jag om jag verkligen tänker riktigt ibland . Skulle tydligen ha den lektionen på eftermiddagen så jag åkte hem idag, sen ringde maggan ( min mentor ) hon hade fixat plats till mig på kappahl på gränby & jag åkte dit idag & presenterade mig, börjar där imorgon .
På gränby träffade jag på Linus på stadium, båda skulle till skolan så fick skjuts på hans cykel dit & sen gjorde jag han sällskap & åt i matan innan lektionen började & jag gjorde en vettig deal med honom .
Hade redovisning på lektionen & sen mötte jag upp min fina vän i staden, gick samma vanliga runda på stan som vanligt, trevligt . Imorgon börjar jag 10.15 & slutar 16.15, super duper roligt .
Ska se på oc ikväll, är på andra säsongen & är färdig snart .
Tagga inför imorgon, ja & vad ska jag äta till lunch imorgon ? min klasskamrat Linus kommer säkert tvinga med mig på burger king, där vi åt nästan varje dag när vi hade praktik på kvantum . Men jag tror nog jag äter billys, mumsmums .

Kommentarer
Postat av: linda

biiillyyysssssssssssssss <3

2010-10-26 @ 07:13:21
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0