Måndag

Idag har jag bara varit i skolan, gjorde klart en hemsida i html på webbdesignen så behöver inte gå på lektionen som vi har på torsdag, gjorde hemsidan klart bara på en lektion ganska duktigt för att vara jag men de var inte så svårt .
Fick sluta tidigare från fotografiskabilden också, hade frågor som vi skulle göra så när vi var klara fick vi gå direkt toppen !
Åkte bara hem efter skolan, orkade inget annat, måndagar i skolan känns alltid så sega .
Har inte gjort så mycket ikväll faktikst, mest bara gått runt och glidiit .
Pratar med sjuklingen just nu, lite roligt allt som hon berättar faktiskt, hon skrev på face att jag skulle logga in på msn direkt, trodde de var värsta viktigt, hon är rolig hon !
Samma sak när andrea skickade sms till mig i fredags " ring viktigt " självklart ringde jag och hon undrade vart jag brukar köpa cigg haha jag som trodde de var värsta viktigt .

Imorgon har jag sovmorgon till tio, de ska bli skönt att sova ut faktiskt, ska väll sätta på en film snart . Hade tänkt att måla naglarna, fast det kan jag lika gärna göra imorgon eller nått .
puss/ Johanna

Kommentarer
Postat av: linda

Asso... vadå sjukling? Låter som jag har aids :(

2010-09-06 @ 22:26:23
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0