Rabiosa

Min värsta natt på länge, kunde inte sova, somnade kanske runt 3,halv 4 så var lite död när jag skulle gå upp imorse men efter en uppfriskande dusch, frukost, kaffe så kände jag mig på topp igen. Ganska skön dag i skolan, hade inte sista lektionen, filmade på webbdesignen idag också, ska göra en film, filma 3 olika saker som ska vara i 1 min, sabina filmade när jag o linus vräkte i oss godis, den filmen skulle handla om att vi tyckte om godis haha så fula. Men iallafall, jag känner mig inte trött nu heller, ska se på spårlöst som börjar nu, dricka kaffe kanske.
Men just nu håller jag iallafall på att lyssna på music, min shake it lista på spotify är nog mina favoriter just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0