Dåligt av mig

Okej, jag har inte bloggat på flera dagar, riktigt dåligt av mig men har inte orkat eller haft tid.
Men iallafall, idag var jag & kollade bil med pappa, han ska köpa en ny & han bestämde sig för en riktigt snygg bil så de är bra, efter de åt vi på max & sedan gick jag på stan ett tag. Köpte en jätte fin klänning, perfekt till sommaren,de fanns bara en kvar så självklart köpte jag den skönheten.
Slänger in bild på den sen & i fredags köpte jag skor när jag var med Linda i boländerna på skopunkten, himel riket dedär, köpte två par men ska byta det ena paret.
Så slänger in bild på paret som jag ska ha kvar, riktigt läckra måste jag säga.
Nu ska jag fixa med lite saker & försöka få liv i min bror som ligger & sover nu .
Puss / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0