Solsidan

Har precis kollat klart på Sverige-kroatien, pluggade lite medans. Men de var bra match av dom tycker jag, spännande i slutet när sverige samlade på sig flera utvisningar, men de vann & de är huvudsaken.
Har pluggat en del inköp & varuhantering, har även hunnit städa som jag skulle göra så nu känner jag mig som hemma i mitt rum igen. Jag känner mig stressad, har mycket denna vecka att plugga till, tisdag engelska test, onsdag inköp & varuhantering & torsdag läxförhör administration, tänkte iallafall börja kolla på engelskan nu .
Sen senare ska jag ta en dusch & se någon bra film, dunder, men inte lika roligt när jag tänker på att jag måste gå upp tidigt imorgon, börjar halv 9, döda mig, måste typ kämpa för att komma upp ur sängen haha .
Nu är de solsidan som gäller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0