30 maj

Nu är denna helg över, de är ju måndag men de kom jag på nu så smart som jag är. Ska berätta lite små detaljer om min helg, i fredags bestämde jag & julia för att hitta på något, ville göra något lungt så vi gick på bio, såg Insidious, verkligen läskig och sevärd film. I lördags åkte jag till Malin runt 4 för hårfärgning och för att vänta in resten, barndomsvänner, riktigt trevligt, vi slår ihop hela gänget kanske 3-4 ggr per år, om inte mer, dricker & umgås. Vi såg på fotbollen ett tag, drack och hade de trevligt sedan blev de utgång på saluhallen, där slutade kvällen. 
Idag har jag inte gjort så mycket, åkte och köpte pizza med min bror, pluggat lite vilket jag ska fortsätta med strax hade jag tänkt för imorgon har vi prov. Älskar denna vecka verkligen, ledig alla dagar i veckan förutom imorgon, underbart! Då ska jag passa på att åka till jobbet och skriva på kontrakt och även ta en körlektion.
pusss

Kommentarer
Postat av: nathalie

ojojoj, fin blogg tjejen !

2011-05-31 @ 18:11:35
URL: http://nivetvarjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0